Bestellen

Veel gestelde vragen over bestellen

Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?
Wij stellen het op prijs als de bestelling (versnaperingen) minstens 7 dagen en (buffetten) 10 dagen voorafgaand wordt doorgegeven.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een Moluksbuffet te kunnen bestellen?
Vanaf 4 personen kunt u al bij ons bestellen ongeacht wat u bestelt.

Zijn de menu's echt wel voldoende voor 1 persoon?
Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het ruim voldoende!

Kunnen we het aantal personen nog wijzigen als we al een bestelling hebben gedaan?
Ja, u kunt het aantal personen nog tot 4 dagen voor de bezorging van uw bestelling wijzigen. De wijziging kan per e-mail of telefonisch aan ons worden doorgegeven.

Leveren jullie ook frisdrank, wijn en bier en/of glaswerk?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Verhuren jullie ook tafels, stoelen, tenten en dergelijke?
Helaas, wij verhuren geen tafels, stoelen, tenten en dergelijke.

Gewoon een standaard buffet hoe wordt deze geleverd?
Uw gekozen gerechten komen niet warm aan.  Uw gekozen buffet wordt bezorgd in aluminium bakken/schalen. U dient er dan zelf voor te zorgen dat uw gerechten opgewarmd worden.

Bezorgen jullie mijn buffet ook warm met servies, bestek en servetten?
Ja, vanaf 4 personen en mits aangegeven (optioneel tegen een meerprijs) word het buffet warm geleverd in chafing dishes en bij u opgesteld. In dat geval wordt bij een online bestelling gevraagd naar de starttijd van het buffet. Wij komen het buffet ruim van te voren voor de opgegeven starttijd bezorgen. 

Gemak dient de mens en geleverd met:
- porceleinen borden en bestek
- opscheplepels voor de gerechten
- de benodigde chafing dish bakken om alles in op te warmen
- voldoende brandpasta
- servetten

Geen afwas!

Wat moet er allemaal retour worden gegeven?
Na afloop dient u alle etensresten te verwijderen. Alle spullen kunt u terugplaatsen in de geleverde kratten. Verwijder ook al het water uit de chafing dishes.

Retour:
- chafing dishes met binnenbakken
- borden en bestek
- opscheplepels
- kratten

Wat krijg ik allemaal bij mijn Moluksbuffet geleverd, naast het eten?
Dit is afhankelijk van uw buffetkeuze, alles staat exact vermeld bij het door u gekozen buffet.

Worden losse versnaperingen warm geleverd?
Losse versnaperingen worden in opdracht gemaakt en tegen bezorgkosten bezorgd.
Alle hartige snacks worden diepvries geleverd maar kunnen in combinatie met een gekozen buffet koel geleverd worden. 

U heeft een klacht, wat nu?
Als u klachten heeft over Molukbuffet kunt u telefonisch contact met ons opnemen, of een e-mail sturen naar contact.

Staat uw vraag er niet bij?
Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer of via e-mail contact