Bestellen

Veel gestelde vragen over bestellen

Ik wil een bestelling plaatsen voor vanavond, kan dat nog?
Wij stellen het op prijs als de bestelling (versnaperingen) minstens 7 dagen en (buffetten) 10 dagen voorafgaand wordt doorgegeven.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een Moluksbuffet te kunnen bestellen?
Vanaf 4 personen kunt u al bij ons bestellen ongeacht wat u bestelt.

Zijn de menu's echt wel voldoende voor 1 persoon?
Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het ruim voldoende!

Kunnen we het aantal personen nog wijzigen als we al een bestelling hebben gedaan?
Ja, u kunt het aantal personen nog tot 4 dagen voor de bezorging van uw bestelling wijzigen. De wijziging kan per e-mail of telefonisch aan ons worden doorgegeven.

Leveren jullie ook frisdrank, wijn en bier en/of glaswerk?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Verhuren jullie ook tafels, stoelen, tenten en dergelijke?
Helaas, wij verhuren geen tafels, stoelen, tenten en dergelijke.

Bezorgen jullie mijn buffet ook warm met servies, bestek en servetten?
Onze Molukse buffetten leveren wij bij u thuis met serviesgoed. We leveren desgewenst al het serviesgoed en de warmhoudbakken. En de afwas? Die doen wij voor u na afloop. Het rijk gevulde buffet wordt warm geleverd en kan gemakkelijk warm gehouden worden. Onbekommerd en zorgeloos uw feest thuis of bij uw bedrijf vieren Moluksbuffet Bedum helpt u daar graag bij. De gehele of gedeeltelijke organisatie wordt door ons vakkundig verzorgd, zodat u thuis of bij uw bedrijf een onvergetelijk feest kunt vieren zonder alle bijkomende beslommeringen. Wat dacht u van bijvoorbeeld een geheel verzorgde Moluks buffet. Culinair en gastvrij zoals u van ons mag verwachten. Wij verzorgen ook voor alle toebehoren zoals tafellinnen, bestek en alle verdere benodigdheden. Samen met u stellen we de gerechten samen. Vervolgens regelen wij alles tot in de puntjes waarbij u kunt rekenen op onze jarenlange ervaring. 

Gemak dient de mens en geleverd met:
- porceleinen borden en bestek
- opscheplepels voor de gerechten
- de benodigde chafing dish bakken om alles in warm te houden
- voldoende brandpasta
- servetten

Geen afwas!

Wat moet er allemaal retour worden gegeven?
Na afloop dient u alle etensresten te verwijderen. Alle spullen kunt u terugplaatsen in de geleverde kratten. Verwijder ook al het water uit de chafing dishes.

Retour:
- chafing dishes met binnenbakken
- borden en bestek
- opscheplepels
- kratten

Wat krijg ik allemaal bij mijn Moluksbuffet geleverd, naast het eten?
Dit is afhankelijk van uw buffetkeuze, alles staat exact vermeld bij het door u gekozen buffet.

Worden losse versnaperingen warm geleverd?
Losse versnaperingen worden in opdracht gemaakt en tegen bezorgkosten bezorgd.
Alle hartige snacks worden diepvries geleverd maar kunnen in combinatie met een gekozen buffet warm geleverd worden. 

U heeft een klacht, wat nu?
Als u klachten heeft over Molukbuffet kunt u telefonisch contact met ons opnemen, of een e-mail sturen naar contact.

Staat uw vraag er niet bij?
Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer of via e-mail contact