Na een druk jaar nemen wij even een welverdiende pauze tijdens de feestdagen. Onze keuken en bezorgservice zijn daarom gesloten van 20 december tot en met 29 december. Bestel op tijd voor 20 december om nog van onze lekkernijen te genieten tijdens de feestdagen. Bestellingen voor 20 december worden nog verwerkt en bezorgd. Onze buffetten voor Oud & Nieuw zijn helaas al volgeboekt. 


Veel gestelde vragen
Gerechten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Bestelprocedure
U kunt uw bestelling op meerdere manieren bij ons plaatsen: Telefonisch 050-2801918 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur. (Buiten deze tijden zijn wij enkel telefonisch bereikbaar voor lopende cateringopdrachten) of via E-mail. Wenst u uw bestelling liever in een persoonlijk gesprek toe te lichten? Dan vragen wij u hiervoor telefonisch of per e-mail een afspraak te maken.

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u van ons een opdrachtbevestiging.

Levering buffet
U geeft ons het gewenste tijdstip van aanvang door en wij leveren ongeveer 1,5 uur op voorhand. Ons personeel heeft dan voldoende tijd uw bestelling op de juiste manier af te kunnen leveren en gereed te zetten voor u en uw gasten.

Warme gerechten worden warm maar niet heet geleverd. Houdt u er wel rekening mee als wij het buffet klaarzetten u pas na een uur kunt gaan eten. 

Al onze menu’s worden standaard geleverd inclusief borden, bestek, papieren servetten. Afhankelijk van het gekozen menu worden hier alle andere noodzakelijke materialen aan toegevoegd als broodmand, broodplank, broodmes, opschepbestek, au-bain marie chafing dishes, soepkoppen, eetlepels, etc. U dient uw bestelling direct bij aflevering te controleren op volledigheid en eventuele onvolkomenheden direct te melden bij de chauffeur.

Afwas
Al het door ons geleverde wordt door ons afgewassen en/of schoongemaakt. Wij willen u enkel vriendelijk verzoeken alle materialen (vrij van etenswaren, maar niet voorgespoeld) terug in de daarvoor bestemde rode kratten te plaatsen.

Ophalen
Bij levering van uw bestelling wordt er in overleg een tijdstip afgesproken waarop wij de kratten vuile vaat en andere toebehoren weer bij u ophalen. 

Manco/Breuk
Manco’s en breuk dienen bij het ophalen van de vuile vaat gemeld te worden. De vervangings- of reparatiekosten worden volgens de werkelijke kosten aan u doorberekend. 

Aantal personen
Wij vernemen het definitieve aantal personen van uw opdracht graag uiterlijk 7 dagen op voorhand. Mochten er binnen 7 dagen voor de opdracht wijzigingen in de aantallen zijn, dan hanteren wij hiervoor de volgende regels. Door onvoorziene omstandigheden wordt het aantal personen minder: Mogelijkheid tot annuleren van een bepaald aantal is mogelijk tot 3 dagen op voorhand. Wilt u het aantal wijzigen in minder dan 3 dagen voor uw opdracht dan kunnen wij in overleg tot een oplossing komen. (annuleringskosten, vacuüm verpakken, etc.) Door onvoorziene omstandigheden wordt het aantal personen meer: Mogelijkheid tot wijzigen is mogelijk tot 3 dagen op voorhand

Ik wil mijn bestelling annuleren. 
Buffetten en versnaperingen kunt u annuleren tot 7 dagen voor levering door te bellen naar 050-2801918. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Wij hanteren de volgende annuleringsvoorwaarden:
Annulering meer dan 7 dagen voor de opdracht Kosteloos
Annulering 5 tot 7 dagen voor de opdracht 25% van het totaalbedrag
Annulering 3 tot 4 dagen voor de opdracht 50% van het totaalbedrag
Annulering 1 tot 2 dagen voor de opdracht 100% van totaalbedrag

Aanpassingen en wijzigingen in het menu
U kunt aanpassingen en wijzingen in het menu doorgegeven tot uiterlijk 7 dagen op voorhand. Eventuele wijzigingen daarna, worden enkel na overleg eventueel goedgekeurd. Moluksbuffet behoudt ten alle tijden het recht het menu aan te passen bij een tekort aan ingrediënten en/of grondstoffen, te wijten aan derden.

Betaling
Na levering van onze diensten zenden wij u een factuur. Deze factuur wordt bij voorkeur per e-mail in een PDF-bestand verzonden. Indien uw e-mailadres niet bij ons bekend is, zullen wij de factuur per post aan u toe zenden. De factuur dient binnen 14 dagen na factuurdatum aan ons voldaan te worden o.v.v. het factuur- en klantnummer. Mochten wij de betaling niet (of niet tijdig) ontvangen, dan zullen wij u hieraan herinneren volgens de wettelijk geldende regels. Bij grote orders wordt er mogelijk een voorschot gevraagd, dit wordt toegelicht in uw persoonlijke offerte. 

Staat uw vraag er niet bij? 
Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 050-2801918 of via e-mail contact.