Met genoegen delen wij u mede dat wij binnenkort naar een nieuwe locatie in Bedum verhuizen. Deze verhuizing biedt ons de mogelijkheid om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn. We staan te popelen om u te laten weten dat we onze plannen in een gloednieuw jasje steken! Om een soepele overgang te garanderen, is het mogelijk dat wij tijdelijk geen nieuwe opdrachten kunnen aannemen. Wij danken u voor uw begrip en houden u uiteraard op de hoogte van de voortgang.
Privacyverklaring Moluksbuffet Bedum
Moluksbuffet Bedum, Postbus 30 9780AA Bedum, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
We houden je privégegevens privé
We doen er alles aan om je privégegevens ook echt privé te houden. Wanneer je iets bij ons bestelt, wil je natuurlijk geen pottenkijkers die er met je persoonsgegevens vandoor gaan. We vragen wel gegevens van je, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken lees je hieronder. Ook zie je wat je rechten zijn, wie toegang heeft tot je data en hoe lang we je gegevens bewaren.
Dit privacybeleid is voor het laatst gewijzigd op 18 mei 2018.
Contactgegevens:
https://www.moluksbuffet.nl - Moluksbuffet Postbus 30 9780AA Bedum
- 050-2801918
F. Dalebout is de Functionaris Gegevensbescherming van Moluksbuffet Bedum. Hij is te bereiken via contact.
Persoonsgegevens die wij verwerken
Volgens de privacywetgeving moeten we zeggen welke ‘juridische gronden’ we hebben om je gegevens te gebruiken. We hebben gegevens van je nodig vanwege de contractuele afspraken tussen jou en Moluksbuffet, zoals je aankoop van onze heerlijke buffetten, snacks en zoetigheden.
Dit is het geval bij:
- Bestellen & pre-order
- Bezorging
- Retour
- Contact met onze klantenservice
- Moluksbuffet zakelijk
Daarnaast kunnen we je gegevens gebruiken bij ‘gerechtvaardigd belang’. Dat betekent dat we al onze klanten de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan je privacy.
Dit geldt voor:
- Reviews & klanttevredenheidsonderzoek
- Contact met onze klantenservice
- Account
- Nieuwsbrief & e-mail
- Persoonlijk advies
- Acties
- Social media
Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken:
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via contact, dan verwijderen wij deze informatie.
Wie heeft toegang tot je gegevens?
We geven je gegevens alleen door aan andere partijen als dat echt nodig is voor onze dienstverlening. Het betreft dan deze partijen: bezorgpartners, leveranciers of productondersteuning, betaalpartners, IT-dienstverleners en partijen die onze reviews verzamelen. Onze bezorgpartner moet tenslotte je bestelling afleveren op het juiste adres. Partijen zoals data management-platforms, media- en advertentiebureaus en onderzoeksbureaus komen in beeld zodra we je persoonlijk advies willen geven of gerichte advertenties laten zien, bijvoorbeeld op basis van je interesse. In verdachte situaties zijn we verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties.
De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om je een dienst te leveren namens Moluksbuffet. Tenzij ze zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en beschermen van je gegevens. We verkopen je gegevens nooit aan derden.
Waar worden je gegevens opgeslagen?
We slaan je gegevens op in verschillende databases. We hanteren altijd strenge beveiligingsmaatregelen. Daarom worden je gegevens bijna altijd opgeslagen binnen de Europese Unie. In het uitzonderlijke geval dat klantgegevens worden doorgegeven naar landen buiten de Europese Unie, zorgen we ervoor dat je privacy op een passende manier beschermd blijft. Voor een aantal landen is dit officieel vastgesteld. Sommige Amerikaanse partijen hebben zich geregistreerd onder het Privacy Shield dat voldoende bescherming biedt. Of we werken met officiële modelcontracten die speciaal zijn opgesteld om je privacy te waarborgen.
Hoe lang bewaren we je gegevens?
We bewaren en gebruiken je gegevens niet langer dan noodzakelijk. Daarna verwijderen we alle data die we van je hebben. Of gebruiken we je gegevens anoniem, omdat we bepaalde data nodig hebben voor interne analyses en rapportages zoals de waarde van je bestelling.
Hoe werkt dat in de praktijk?
We houden bepaalde termijnen aan, waarna we je gegevens verwijderen.
Dit zijn ze:
- Inactieve klantaccounts verwijderen we na 7 jaar. Na die periode gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages.
- Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met je factuur-, betaal- en bestelgegevens 7 jaar bewaren. Daarna gebruiken we alleen anonieme gegevens voor interne rapportages.
- Als je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief of toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van gepersonaliseerde berichten, dan bewaren we die toestemming 5 jaar lang. Ook als je op een gegeven moment beslist dat je de nieuwsbrief of gepersonaliseerde berichten niet meer wilt ontvangen, bewaren we het intrekken van je verzoek. De mails die je van ons ontvangt, bewaren we niet langer dan 60 dagen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je vaker dezelfde mail van ons krijgt. Na die periode gebruiken we je gegevens alleen anoniem, voor interne rapportages.
- Gegevens die we gebruiken om fraude te voorkomen bewaren we heel lang. Niet leuk, wel nodig.
Wat zijn je rechten?
Uiteraard blijf je de baas over je gegevens. Wil je gratis inzage krijgen in je persoonsgegevens en een kopie ontvangen? Of wil je je gegevens wijzigen, verwijderen, gebruik beperken of je e-mailvoorkeuren aanpassen? Geen probleem. Je kunt dit zelf doen in je account. Of je laat het ons weten per post of e-mail. Op die manier kun je ook bezwaar maken tegen het gebruik van je gegevens voor marketingdoeleinden of aangeven dat je vindt dat je privacy zwaarder weegt dan ons belang. In dat geval bekijken we de situatie opnieuw.
Uitschrijven voor de nieuwsbrief is zo gepiept. Dat doe je via de link onderaan de nieuwsbrief zelf.
Cookies.
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door je browser worden opgeslagen op je computer. Moluksbuffet gebruikt cookies om je te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. Je kunt je browser zo instellen dat je tijdens het winkelen bij Moluksbuffet geen cookies ontvangt.
Indien je nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Moluksbuffet, dan kun je contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt je verder als je informatie nodig heeft over je gegevens of als je deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vind je op deze pagina altijd de meest recente informatie.
Cookies verwijderen of uitschakelen
Je kunt onze cookies en JavaScript natuurlijk ook uitschakelen. Houd er dan wel rekening mee dat onze website niet optimaal werkt.
Hoe je cookies uit kan schakelen of verwijderen staat hier uitgelegd:
- Chrome
- Firefox
- Internet Explorer
- Edge
- Safari (iOS)
- Safari (macOS)
We willen zeker weten dat je écht bent. Daarom kunnen we aanvullende informatie van je vragen om je identiteit vast te stellen. Dat doen we ook bij onduidelijke verzoeken.
Heb je vragen of klachten?
Voor vragen of klachten over je gegevens en de bescherming van je privacy kun je contact opnemen met F. Dalebout - Moluksbuffet.