Met genoegen delen wij u mede dat wij binnenkort naar een nieuwe locatie in Bedum verhuizen. Deze verhuizing biedt ons de mogelijkheid om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn. We staan te popelen om u te laten weten dat we onze plannen in een gloednieuw jasje steken! Om een soepele overgang te garanderen, is het mogelijk dat wij tijdelijk geen nieuwe opdrachten kunnen aannemen. Wij danken u voor uw begrip en houden u uiteraard op de hoogte van de voortgang.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over ons zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op