We verwachten eind oktober weer volledig operationeel te zijn en staan dan graag weer voor je klaar. Ook onze website zal dan weer actief zijn. Op dit moment kun je nog niks online bestellen. Wij danken u hartelijk voor je begrip.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over ons zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op